F.A.Q. - Często zadawane pytania.

Co to jest numer zamówienia i gdzie się znajduje?
Jest to numer identyfikujący ID Państwa zamówienie. Można go znaleźć wchodząc w zakładkę „Moja Strefa".

W jaki sposób można dokonać zamówienia?
Po zakończeniu procesu projektowania wybrany produkt należy umieścić w koszyku, przejść dalej dokonać płatności i zatwierdzić zamówienie.

Czy zamówienie można anulować?
Tak, jednak tylko w przypadku, gdy nie została rozpoczęta realizacja zamówienia.
Państwa płatność zostanie wtedy zwrócona na konto, z którego została dokonana wpłata.
 
Czy można zmienić zamówienie?
Tak, jednak tylko w przypadku, gdy nie została rozpoczęta realizacja zamówienia.

Co w przypadku jeśli Klient chciałby zrezygnować z zamówienia, a proces produkcji już się rozpoczął?
W przypadku rezygnacji/ zmiany zamówienia po rozpoczęciu procesu produkcji Klient zobowiązany jest
do pokrycia kosztów realizacji zamówienia do etapu, w którym został wstrzymany proces produkcyjny.
W takim przypadku zwracamy różnicę w wartości zamówienia i poniesionego kosztu produkcji do etapu,
w którym wstrzymany został proces produkcyjny. 

Jak można sprawdzić aktualny status zamówienia?
Klient otrzymuje automatyczny mail z informacją o statusie zamówienia.
Może też sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu w panelu Klienta.

Co zrobić jeśli zapomniałem hasła lub loginu?
Na stronie Zaloguj się proszę kliknąć Zapomniałem hasła.
Na podany przy rejestracji mail przyjdzie wiadomość z hasłem.

Czy jest możliwość wystawienia faktury?
Tak, Wystawiamy faktury VAT lub paragony na życzenie Klienta.

Jaka jest stawka podatku VAT na usługi poligraficzne?
Podatek VAT wynosi 23% (może ulec zmianie w przypadku zmiany przez organ podatkowy).

Czy podane ceny są cenami netto czy brutto?
Wszystkie podane na stronie ceny są cenami brutto.

W jakich formatach można przesyłać pliki do druku?
Preferowane pliki to .jpg/ .png (jeśli plik posiada warstwy) lub .pdf
Pliki muszą być zapisane w trybie CMYK, rozdzielczość zdjęć/grafik 300 dpi, czcionki zamienione na krzywe.
Pliki można też przesłać jako spakowane .zip/ .rar. 

Jak długo przechowywane są pliki z zamówieniem?
Pliki przechowywane są przez miesiąc od momentu realizacji zamówienia.

Czy można wykonać produkt w niestandardowym formacie?
Tak, prosimy o wysłanie informacji z parametrami na nasz adres e-mail.
Dokonamy wyceny produktów niestandardowych.
 
Czy można dostarczyć własne produkty do samej usługi nadruku?
Tak, pod warunkiem, że nasza technologia pozwoli na wykonanie nadruku w dobrej jakości.
W takim przypadku konieczne będzie przeprowadzenie próby przed realizacją zamówienia.
 
Czy można zamówić produkt niedostępny w standardowej ofercie?
Tak, prosimy o wysłanie informacji z parametrami na nasz adres e-mail.
Dokonamy wyceny produktów niestandardowych.
 
Czy można wykonać u Państwa projekt graficzny?
Tak, z tym, że może to być związane z dodatkowymi kosztami.
Zależy to od skomplikowania projektu i wielkości/ rodzaju zamówienia.
 
Czy Państwo mogą przeskalować plik do formatu jak w zamówieniu?
Tak. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Klienta.
 
Czy przy większych zamówieniach możemy uzyskać dodatkowy rabat?
Tak, prosimy o wysłanie informacji z parametrami na nasz adres e-mail.
Zaproponujemy rabat specjalny uzależniony od wielkości zamówienia.
Możemy też przyznać dodatkowy rabat w przypadku zamówień cyklicznych.
  
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji uzależniony jest od rodzaju produktu i zamówienia.
Liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na koncie lub od momentu otrzymania zamówienia
z płatnością za pobraniem. Podajemy go przy każdym produkcie.
 
Czy można zmienić adres dostawy?
Adres dostawy może być inny niż adres zamawiającego. Należy go podać na etapie składania zamówienia.
W przypadku zmiany adresu dostawy w trakcie realizacji zamówienia przez drukarnię należy wysłać maila z informacją
o zmianie na adres info@efotogallery.pl
 
Jakie dopuszczacie Państwo formy płatności?
Dostępne są trzy formy płatności:
− przedpłata na konto za pośrednictwem serwisu PayU
− tradycyjny przelew bankowy
− płatność przy odbiorze
  
Czy można zwrócić zamówiony produkt?
Wszystkie produkty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na zamówienie Klienta.
Nie podlegają zwrotom. Można zwrócić produkt tylko w przypadku błędów, wadliwego wykonania produktu
leżących po stronie wykonującego. W takim wypadku wymagamy złożenia reklamacji w formie pisemnej.
Każda reklamacja zostanie rozpatrzona i zaproponujemy dogodne dla Klienta rozwiązanie.

W jaki sposób pakowane są produkty?
W zależności od rodzaju zamówienia standardowo produkty pakowane są w kartony z tektury falistej.
Produkty szczególnie narażone na uszkodzenie w transporcie dodatkowo zabezpieczane są folią bąbelkową,
kartonowymi narożnikami, przekładkami, etc. Dokładamy wszelkich starań, żeby przesyłka dotarła do Klienta
w stanie nienaruszonym.
 
Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, możliwy jest odbiór osobisty w naszym magazynie w Gorzowie Wlkp., przy ul. Kostrzyńskiej 89.
Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

Jakie są koszty dostawy?
W zależności od sposobu dostawy:
- przesyłka pocztowa - 14,00 zł
- przesyłka pocztowa za pobraniem - 18,00 zł
- przesyłka kurierska - 20,00 zł
- przesyłka kurierska za pobraniem - 25,00 zł
- paczkomat InPost - 11,00 zł

Czy jest możliwa płatność za pobraniem?
Tak, przy odbiorze osobistym, przesyłce pocztowej i kurierskiej.
 
Czy jest możliwa wysyłka zamówienia poza granice Polski?
Tak, możliwa jest dostawa za granicę. Cena uzależniona jest od wagi przesyłki i adresu docelowego.
Wysyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie. W takim wypadku proszę przesłać e-mailem dane adresowe..
  
Na czym polega technologia termosublimacji/ termotransferu?
Technologia sublimacji polega na przenoszeniu nadruków wykonanych odpowiednimi tuszami
na specjalnym papierze sublimacyjnym pod wpływem wysokiej temperatury na różnego rodzaju produkty/ podłoża.
 
W jakiej technologii wykonywany jest nadruk na koszulkach?
Nadruki na koszulkach wykonujemy w zależności od motywu metodą nadruku bezpośredniego (DTG) lub
metodą termotransferu polegającą na wgrzaniu w koszulkę cienkiej foli flex.
Dzięki temu są one znacznie trwalsze i lepsze jakościowo od nadruków wykonywanych metodami transferowymi czyli tzw. "prasowanek".
Aby osiągnąć najwyższą jakość druku stosujemy tylko oryginalne tusze do druku firmy Brother.
Nadruk ma żywe kolory, jest elastyczny, odporny na ścieranie, nie blaknie, a przy praniu zgodnie z instrukcją jest bardzo trwały.
 
W jakiej gramaturze są koszulki T-Shirt?
T-Shirty standardowe w gramaturze 190 g/m2, z wysokiej jakości bawełny ring-spun.